Cumartesi, Nisan 22, 2006

Benim gibi birinin politikaya bulaşmaması mümkün mü? Sonunda dayanamadım ve yeni bir blog konusu açtım. Olabildiğince güncel konulardaki görüş ve yorumlarımı buraya yazacacağım. Şimdiden beni bir heyecan kapladı:p Epey eyleneceğim sanırım. Bu arada peşinen belirteyim, insan uydurması bir sosyolojik olgu olan politika denen şeye oldum olası kin duymuşumdur. Kendine sağcı ya da solcu yakıştırması yapan az gelişmiş cro magnonların bu sayfayı ziyaret etmemelerini peşinen söyleyeyim çünkü... Gerisini söylememe gerek yok sanırım, anlayanlar anlamayanlara anlatsın. İnsanların görüşlerine saygı duyarım elbet, yeterki düşünceler o insanın kendisine ait olsun, alıntılarla hatta kopyalarla oluşturulmuş olmasın, kot markası seçer gibi seçilmesin, takım tutar gibi tutulmasın, sorgulamayan askerler olmasın. Ne demek mi istedim? Dedimya; anlayanlar anlamayanlara anlatsın:) Başlıyooor, başlıyooor... Pek yakında :p

Hiç yorum yok: